Nyår!

Åh, vad jag läntar till nyår. Jag och mamma har bokat en stuga i Lindvallen som vi ska mysa i över nyår. Snacka om att jag ska åka skidor för glatta livet. Jag har längtat efter det sen Januari förra året när jag var i Kläppen. Som tur är är inte en viss spansk kines bjuden i år. Jag kan här med högtidligt svära att jag aldrig mer ska ta med mig en kinjor som aldrig sett snö till fjällen igen. Jag kan också lova och svära att jag inte för allt smör i Småland ska åka på OS i Peking.

Om man har hört historien om hur det gick förra året så förstår man att jag och Per lämnade honom ensam i barnbacken. I år ska ingenting få stoppa mig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag råkar veta att du ÄLSKAR den där kinesen..

2007-10-15 @ 17:25:32
Postat av: Milla

Också jag vet hur mycket du älskar honom....försök inte!!!

2007-10-19 @ 13:33:13
Postat av: Evelina

Blä på er. Vill inte se honom mer.

2007-10-22 @ 16:40:04
URL: http://evelinajustnu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0