Snart, snart...

Om exakt en månad fyller jag år. Inte vilken födelsedag som helst, min 18 årsdag. Vet nog inte egentligen varför jag tycker att det är så tufft eftersom jag inte tror att det kommer att förändra mitt liv någonting. Tror inte att jag kommer att gå ut på krogen mer än vanligt eller bli väldigt ansvarstagande eller flytta hemifrån eller så, men ändå låter det vääldigt bra. Födelsedagen kommer att vara en måndag vilket betyder att jag troligtvis inte kommer att få så värst mycket gäster men alla är självklart hjärtligt välkomna. En som är extra mycket välkommen är fröken Sandra i Billesholm som beräknas komma den 5/10.

Imorgon ska jag på middag på Norrahammarsvägen (tror jag). Det blir säkert trevligt för hon kan laga mat hon, båda soppor och tortellini!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hon kan verkligen laga mat! Pulversoppa är hennes bästa rätt.....

2007-09-04 @ 10:20:10
Postat av: Sandra från Billesholm

Klart att du ska ut på krogen mer än vanligt! Jag har ju väntat på den dagen ända sen jag blev 18. Jag ska göra allt för att komma den 5 oktober, jag måste ju få krama om min födelsedagskatt:)

2007-09-04 @ 15:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0