Student

Så har man tagit studenten också. Det är helt klart en vecka att minnas.

I tisdags hade vi avslutningmiddag på Guttasjön med våra brandmän och tyvärr en massa vanliga lärare. Brandmännen var stiligt klädda i räddningstjänstens stiligaste uniformer. Omvårdnadslärarna blev alldeles till sig när vi pratade om deras tighta rumpor.  Efter middagen stack vi hem till Möllers lilla etta på Sjöbo där det blev trångt i soffan:

Sen drog vi till Swing och jag måste säga att den kvällen va den roligaste i klassens historia. Tack gänget!

På torsdagen tog vi studenten och det var också sjukt roligt. Champagnefrukosten i parken, minglet vid skolan, avslutningen med Agneta Johns tal som ingen lyssnade på, utspringet som ingen va med på, lastbilsåkandet på stan, kalaset hemma, förfesten i Äspered, bilresan in till stan, kön till Grand....Listan är lång.

Nu har jag varit och grillat med Mona, Tina, Calle, David, Marie, Christian och Mikael. Sjukt mysigt och "tack" Tina för att jag blev utelåst på din balkong.

Kommentarer
Postat av: Mona

Evelina uppdaterar sin blogg vart sjätte månad

2008-06-27 @ 11:51:41
Postat av: Evelina

Evelina uppdaterar inte på beställning. Evelina bloggar när det finns nått att blogga om. Sommarjobb är lika ointressant som det låter.

2008-06-29 @ 10:55:40
Postat av: anneli

jag väntar på en ny update snart?

2008-07-09 @ 21:46:12
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0