Hemma eller borta eller...hos mamma!

Jag är i Borås. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Hemma låter bra men vad ska jag då kalla min fina lägenhet i Gävle? Inte borta iaf.

Det är mysigt att vara här. Bara mysa med Sandra, kramas med barnen (saknat de sååå mycket), hälsa på systrarna osv. Idag fick jag och Sandra för oss att vi skulle klippa oss. Vi ringde till lite olika salonger och tillslut lyckades vi fixa att vi kunde klippa oss samtidigt! När vi satt där och kollade på varandra i speglarna sa jag att jag ville ha bort en decimeter ungefär (har fått klagomål för mitt långa, jobbiga hår). Hon fattade galoppen och började klippa. Jag kollade mest på Sandra som hade fått en jättesöt frisör som klippte henne jättefint! När jag väl var klar såg jag ut som en boll. Sandra kollade på mig och gav mig konstiga blickar. Håret är så kort att jag nästan inte kan få det till ens en liten toffs. Det är uppklippt så att jag ser ut som en boll helt enkelt. Shit, det blir intressant att se vad jag kan göra med den här frisyren....äsch. det är ju bara hår!

Just nu är det Texmex-sittning på BARacken i Gävle. Har fått rapport om att jag missar årets kväll... Marcus är till exempel utklädd till buske...

Kommentarer
Postat av: anneli

jag har tänkt prata med mona så att vi kan komma och hälsa på dig någon helg! :)

2008-10-26 @ 23:05:00
URL: http://aanneeli.blogg.se/
Postat av: ruta

HAHA! det här va roligt. Nej jag luskar inte. jag letar efter ditt kladdkaksrecept. äsch. "Marcus är utklädd till buske..." hahaha

2012-11-29 @ 19:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0