Uppe med tuppen!

Nu var det längesen jag skrev men som de flesta har märkt så är min rosa dongel inte vad den borde vara. Jag har försökt skriva och jag lyckades till och med skriva det längsta inlägget nånsin men då tyckte min dator att det var dags att koppla bort mig från internet. ALL text försvann. Tack för den!

Nu sitter jag iaf i högskolebiblioteket. Jag skulle vara duktig och komma hit i tid för att få referensexet av boken vi ska ha läst tills på tisdag men det gick inte som planerat. Kom lite försent och den var redan tagen. Prutt. Nu orkar jag inte cykla hem. Ska träffa Therese om lite mer än en timma, vi ska ringa lungavdelningen för att få tid för TBC-sprutan. Har hört mycket smärtsamma saker om den. T.ex att man varar från stickstället i 13 veckor. 13 VECKOR! Vi ska iaf köpa overaller efter det också. Äntligen ska vi få gå runt och vara stolta i våra nya gula OVAR! Efter OVE-invigningen får det bli syjunta hos Martina.

Jag pluggar alltså vid högskolan i Gävle nu för de som har missat. Det är grymt roligt och jag skulle kunna skriva flera sidor bara om n0llnignen som var bland det roligaste jag har varit med om! Byggare Bob rules!

Jag trivs jättebra i min lägenhet även om jag inte gör så mycket mer än sover där. Har inte hunnit vara hemma så mycket och när jag är det passar jag på att sova.

Ikväll är det bastu på Rostock som gäller. Det ska bli mysigt. I onsdags i dimman lovade Martina att vi skulle ta varandras lesbiska oskulder. Eh. vi får se hur det blir med det... tack men nej tack!

Kommentarer
Postat av: Milla

Inga oskulder ska tas i några bastur, referens får inte vara tagna (eller gömda, upptäckte när jag pluggade att folk gömde ref.exen så att ingen annan skulle kunna komma åt dem. Shame on them!!!) och donglar ska fungera helt enkelt, särskilt de rosa.



Snart kommer jag och tittar till din lila hall, din rosa dongel, din gröna lampa från Greta, ditt oranga bord, går på mässa OCH sist men inte minst besöker Dollar-store!!!

2008-09-10 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0