#3

Idag kommer lag nummer tre. Den är ju inte sådär skitviktig som alla andra så jag tänkte fylla ut med att berätta vad som låg innanför dörren när jag kom hem igår. Ett stort tjockt kuvert med tre frimärken var det! Jag tyckte mig känna igen handstilen och blev fruktansvärt glad. Skyndade mig att slita upp det och inuti låg ett vykort där det stod:


Till min Ivu! För att du är bäst i världen och för att jag längtar efter dig! Kram Mullo


Det kallar jag kärlek! Dessutom låg det också en tröja i kuvertet. En grå tröja med rosa ärmar och texten:

FRUKT ÄR INTE GODIS! Grynet

Jag har alltså fått en tröja med Grynets lag nummer fyra på!!!!!! Lycka, glädje, kärlek och snygghet i ett kuvert! Jag har världens bästa storasyster! 

Grynets lag #3 Tv är nyttigt!


En del som man bor med är så himla gnälliga när man ser på TV, dom håller på och tjatar om att man kan få fyrkantiga ögon om man tittar för mycket.

DET ÄR INTE SANT! DOM LJUGER!


Jag har till och med frågat en optiker! Dessutom så lär man sig så himla mycket på TV till exempel hur lång en vanlig Citronhaj kan bli eller vilket väder det ska bli på Gotland eller hur Justin Timberlakes senaste video är.


SKITVIKTIGA SAKER!

TV ÄR NYTTIGT!


Kommentarer
Postat av: Milla

Tyvärr var tröjan rätt liten och fanns inte kvar i någon större storlek. Men den var så snygg att jag slog till ändå. Den glittrade ju och hade rosa ärmar....

2009-04-22 @ 19:11:30
Postat av: Fia

Men det låter ju som en perfekt moppetröja ju Eve!!

Var in på Zlatanklippet igår- Herreguuud vad bra!!

2009-04-22 @ 19:15:04
URL: http://fialia.wordpress.com
Postat av: Lisa

Men heeej! :D

2009-04-29 @ 12:33:33
URL: http://www.lisanorling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0