Blä på vetenskapliga artiklar!

Nu har jag och Lina suttit i skolbiblan i två dagar i rad. Vi har inte kommit någonstans. Idag gav vi upp och lämnade vårt otroligt omöjliga ämne och började om på nytt med ett helt nytt tema. Problemet sitter i att vi inte kan hitta några vetenskapliga artiklar i ämnet och den skelögde professorn kräver minst fyra. Usch, skit och ångest. Dessutom kollapsade hela skolans datasystem, gick inte att söka artiklar.

Vi hinner inte plugga nått mer tillsammans nu heller så detta får bli en uppsats över msn. Verkar strålande! Vi ska ha konferanser mellan Bollnäs och Gävle.

Jag får se de positiva sakerna i allt och inte gräva ner mig i min skolgång! Solen skiner! Snön smälter! Milla kommer på fredag! Jag har snart praktik i 4 veckor och slipper tänka sååå mycket på alla uppsatser! Jag ska hem och pussa på Selma och Albert nån gång snart! Okej, jag ska krama på Sandra, Pontan, Siri och Vera också!

Dessutom ska jag träna ikväll! Ska bli underbart! Ska köra så hårt att jag rinner bort av svett och skridskorna ska inte ha någon slipning kvar. Målvakten ska ha hål i skydden efter mina stenhårda skott!

Kommentarer
Postat av: Linis

Tjohoo! Du bloggar! Haha, "skelögde professorn" =) han kan bajsa på sig den artikelgalningen! Klart som fan vi firrar det här över msn =)



2009-02-26 @ 00:06:02
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0