Tråååkigt.

Ibland har man tråkigt. Som till exempel när man har varit på ett möte och sedan ska till ett annat och inte har nog med tid att gå hem mellan. Då kan man lika väl sätta sig i biblan och blogga tänkte jag!

Jag har alltså varit på möte nu. Ett möte på kåren tillsammans med N0llekommittén. Vi ska tillsammans planera n0llningens alla gemensamma delar och se till att allt går ihop mellan de olika studentföreningarna. Det var skojigt. Eller iaf skojigare än Instutitionsmötet jag satt i förra veckan, över två timmar tillsammans med massa lärare.

Det jag ska på om en timma är förståss inget möte. Jag ska hjälpa en vänlig teknolog utan vänner att jobba på BARacken. Det är alltid kul att träffa lite folk förutom de jag har suttit  och skrivit arbete med den senaste veckan, även om vi har haft väldigt kul!

Jaha, så hade jag fortfarande en massa tid kvar att fördriva... Hur ska jag lösa detta? Ring en vän? Fråga publiken? 50/50? Jag kommer nog på nått!

Kommentarer
Postat av: Milla

Taipei. Lösningen heter Taipei....

2009-02-19 @ 13:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0