Utvärdering "Dramaten"

Idag har jag och dramaten handlat.

Smidig ihopfälld: Nja, sådär.
Gott om plats utfälld: Ja! Tog tillfället i akt och köpte 1.5 kg havregryn!
Tantkänsla: Hög.
Konstiga blickar: Ja. Från tjejen i kassan som tyckte att bandet borde varit tomt på varor, så att hon kunde låta nästa kunds varor rulla, när jag inte ens hade lyckats fälla ut den. Det tar lite tid...
Klarar:
Vanlig gata: Ja!
Snö: Ja, så lagom som det är nu iaf!
Kullersten: Inte provat.
Rulligt grus på grusgång: Lite svårare men det gick.
Trotoarkanter: Ja, om man kommer rakt framifrån.
 
Jag är trots/på grund av den höga tantkänslan mycket nöjd med min julklapp. Ett minus är ju heltklart att det tar så lång tid att fälla ut den men den tiden kan man nog lyckas dra ner genom flitigt användande. En fantastisk julklapp!

Kommentarer
Postat av: Milla

Kan inte sluta skratta. Har läst det flera gånger och fnissar lika mycket varje gång!!

2009-01-07 @ 15:52:00
Postat av: Nenne

Jag är glad och stolt över att du äntligen har insett fördelarna med en dramaten. Funderar faktiskt på att inhandla en för eget bruk också. Man ska aldrig underskatta dramaten!

2009-01-12 @ 08:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0