Mina sötaste skåningar!

I tisdags kom mina sötaste skåningar på besök. Sandra och Rasmus! Det var sjukt mysigt!

Vi har suttit i mitt kök varje kväll och snackat skit, ätit godis och chips, målat naglarna mm. Jag har jobbat väldigt mycket så när jag var på jobbet tog borås-sandra med sig skåningarna till Borås Djurpark och visade Rasmus djuren! Det var spännande för den lilla pojkvännen som aldrig sett en tiger! Efter jobbet/djurparken gick vi på bio. Självklart var det Harry Potter vi såg. Jag har sett alla Harry filmer med skåne-sandra. Vi satt längst fram och höll varandra i handen i 2 timmar och 33 minuter (med en liten paus när Dumbledore dör för att skåne-sandra var tvungen att gråta lite på Rasmus).

Vi skulle ha gått på torsdagskväll i stan också. Nått som alla som befinner sig i Borås gör på torsdagar. Vi ville visa Rasmus den intressanta kulturen men det blev ännu en kväll i mitt kök istället. Jessica och Farsane kom också så det blev superbra! Lite opera, lite Staffan var en stalledräng, lite slut-på-batteriet-ljud från borås-sandra, ganska mycket bajs-snack och MYCKET skrattande.
 
Dessutom har skåningarna och borås-sandra vänt på några tavlor i min mor och fars hem. Blandannat familjebilden som inte jag är med på och Martins förstaklassskolfoto i trappan. Bra jobbat!

Tack för sommarens roligaste vecka! Älskar er!


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag får vända tillbaka min älskling på söndag :)

2009-07-31 @ 12:43:15
Postat av: Sandra & Rasmus

Det var väldigt mysigt att träffa dig också, och jsg och Rasmus längtar till att se nästa Harryfilm med dig! Förlåt för vi höll dig vaken så länge när du skulle upp så tidigt nästa dag, men det är så vi gör här i Levide ju. Tack själv för en riktig mysig vecka, du är bäst. Kramar från dina söta skåningar

MHVMD

2009-08-02 @ 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0