Lite sommar med grabbarna!

I måndags fyllde min största storasyster år! Det firade jag genom att åka till Jönköping och hälsa på.

En fin tårta blev det! Maräng, hallon, grädde, choklad och jordgubbar! Bättre blir det nästan inte!

Det blev självklart mycket lek och bus och gos med grabbarna!

Olle                                    Albert

Eftersom min egen kamera är nånstans som jag inte vet, fick jag låna pappsens! Den är gryyyym! En sån får det bli för lönen jag tjänar i sommar!

Hundkex                Ros                                    Pion med myra på och Vättern i bakgrunden




Passar också på att länka till en favorit!


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh fina bilder på dig (värsta fina blondinen...), Olle o Albert! Glad midsommar!! =)

2009-06-18 @ 22:57:30
URL: http://fialia.wordpress.com
Postat av: Milla

Så söta ni är, du och gossarna. Tårtan var riktigt god, den gjorde ni bra. Glöm inte att lyssna på Kent idag (du vet vilken låt....."våran" midsommarlåt).

2009-06-19 @ 08:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0