Stek!

Helgen har varit otroligt stekig! I fredags satt vi i flera timmar och kollade på Volleybollturneringen som kåren hade fixat! Det va stekigt! Knaggen och Björne drack bantarbira och jag drack Mountain Dew!

Hittade det på City Gross! Vilken lycka!

Helgen bestod i övrigt av Vår Rüset som var riktigt lyckat! Synd bara att min hals inte riktigt var 100%

Igår var jag i skolan klockan 8 och skrev klart min skituppgift! Det var jätteskööönt! Så för att fira sommarlovet åkte jag, Knaggen, Björne och Lasse till Engeltofta och tittade på havet! Vi åt glass, den andra för dagen och Björn lärde oss hur man äter Sandwich i Borlänge!
 
Lite på fel håll tyckte jag men det var faktiskt mycket godare!

Lasse och Björn var lite tråkiga och ville åka hem så fort. Jag och Knaggen va inte alls på! Vi spanade ju på kött! Knaggen badade i havet och rullade sig i sanden! Riktigt bra raggningsknep. Tillslut blev Björn och Lasse trötta på oss och åkte hem så vi fick helt enkelt åka med spanköttet hem. Men innan vi gjorde det åt vi dagens tredje glass! De okända grabbsen släppte av oss i Sätra! Det va snällt!

På kvällen satt jag, Knaggen och Sofia, som just kommit hem från Turkiet, på Tant Grön och myste! Det va dåligt med kött så vi sparade raggningsrepliken till i höst. Vi fick höra att Björn, Sindre och Sandra var på Baracken och grillade så vi cyklade dit och gosade lite! En jättemysig kväll helt enkelt! Skolavslutning för mig var det iaf!

Imorgon åker jag till Borås!


Kommentarer
Postat av: anneli

bantarbira, haha! soo, du är i borås i sommar? vi får seees någon dag hörru! ^_^

2009-06-03 @ 22:48:49
URL: http://aanneeli.blogg.se/
Postat av: mjaaaau

men fan vad nice! jag är på KAVA i sommar! var äru någonstans? ^_^

2009-06-04 @ 16:29:23
URL: http://aanneeli.blogg.se/
Postat av: tysken

Haha så våren har fått dig att öppna ögonen för både glass och män.. väntar på uppföljning hur det går i Borås! Snart står jag utanför din dörr, med solbrillorna i håret och en korg i min hand, för att ta ut dig på some kind of äventyr.

2009-06-07 @ 21:53:58
URL: http://baboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0