Minne som en barkbåt

Jag har jobbat hela helgen. En så kallad CACA-helg. Fruktansvärt jobbigt! Det var med glädje jag åkte hem till Gävle efter jobbet igår. Myste hela kvällen tills jag fick ett sms från Sofia som undrade när seminariet med vår kliniska adjunkt i Bollnäs skulle vara. Efter att ha kollat med Sofie kom vi fram till att mötet var imorgon(idag). Det hade jag helt glömt bort! Så jag fick alltså inte ens ett dygn i Gävle. Fick åka upp till Bollnäs vid 12 i förmiddags för att sitta och fika med Bollnäs-gänget i tre timmar. Det var förvisso trevligt.

Eftersom jag inte ska jobba förän på torsdag så åkte jag hem till Gävle igen. Imorgon ska jag och brollan till Valbo en sväng och sen ska vi till Fjärran höjder och simma! Massa mys!

Kommentarer
Postat av: Milla

Eve har minne som en barkbåt men vi tycker om henne ändå!

2009-03-17 @ 08:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0