Väntar och väntar och längtar.

Jag går bara runt och väntar hela tiden. Kollar på telefonen. Väntar lite till. Tänker och LÄNGTAR!

Det är dom där stora magarna. En i Borås och en i Jönköping. De är så stora och sprickfärdiga nu att ungarna borde titta ut NU. Eftersom vi är två systrar av fyra som inte har megamagar så pratas det endel mellan oss om de där små liven där i. Jag fick ett underbart sms igår. Det var så fint att jag blev aldeles fnissig.
Milla skrev: ...man undrar hur de ser ut, om de gillar fjärilar och vilken som är deras älsklingsfärg. Snart får de helt enkelt ta och komma ut!

Så Annicka och Helena, vi vill ha våra pluttar nu! Jag vill se hur Albert lillsyrra/brorsa ser ut! Jag vill veta vad Selma tycker om sitt syskon! Jag vill känna hur de luktar och jag vill byta deras blöjor! Jag vill, jag vill, jag vill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och plötsligt händer det. Telefonen ringer och en Ester Gillberg har pluppat ut....ska se henne snart och få svar på alla våra frågor och funderingar :-)

2009-03-19 @ 17:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0