Havet!

Idag hade jag megalång skoldag igen! Men jag var nästan inte nått trött! Har haft en så pigg dag! Sista skoldagen för året! Kände lite för att sjunga Den blomstertid nu kommer men det va ingen som va på.

Kom hem från skolan vid 18-tiden, åt lite mat och begav mig ut på en promenix! Jag kom på att jag ville se havet och gick till samma ställe som jag av en slump hittade en av mina första kvällar i Gävle. Vattnet var varmt och solen underbar!

Hahaha mina fötter ser ut som lik som man hittar i vattnet i nån Beck-film. Ett lik som legat och skrumpnat i flera veckor. Blääää!

Kommentarer
Postat av: Sandra x 2

Fina tår!

2009-05-25 @ 21:04:58
Postat av: tysken

Åh! Du har precis samma idéer som jag när det är sommar o ingen annan trök är på. Dra till vattnet o bara sitta o inte tänka på nått. Sjunga lite för sig själv i huvet haha.

Att dina tår ser ut som lik kanske beror på att de inte riktigt är badvärme i vattnet än ;)

Puss

2009-05-25 @ 23:29:00
URL: http://baboo.blogg.se/
Postat av: tes

NEEE inte sista skoldagen på året! haha vi ska ju tillbaka i höst.. förträngt det? :P



Var har du ditt lilla vattenställe du besöker?

2009-05-26 @ 21:18:04
URL: http://tes.blogg.se/
Postat av: Milla

Men naglack har du minsann, snyggt :-)

2009-05-29 @ 11:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0