Lite sjuk

Jag är lite sjuk. Mina lymfkörtlar är stora som köttbullar (liten stekt rund bulle av köttfärs) och gör ont som F*N! Jag beklagade mig lite för min goda vän och köttälskare Björn över MSN.

björn säger:

kan jag berätta en saga?

Moster Evelina säger:

ja tack!

björn säger:

det här var för ett tag sedan, då jag hade vart i mora och hälsat på en vän, berra kan vi kalla honom.

Moster Evelina säger:

ååh fortsätt!

björn säger:

jag var tvunge att stanna till i skogen en bit utanför vansbro för att slå en drill, så jag gick ur bilen och gjorde mitt ett tag därute. när jag sedan sattemej i bilen klappade igen dörren o skulle precis släppa ipp kopplingen och ge mej iväg

ser jag i backspegeln att det sitter 3 små björnungar i baksätet...illa tänkte jag

Moster Evelina säger:

hahah va hände sen?

björn säger:

tänkte att här är bäst att handla snabbt, går ut, river upp bakdörren och kastar ut björnungarna så dom tumlar nedför slänten

Moster Evelina säger:

åh hjälp va modigt

björn säger:

hinner precis släppa taget på den sista när jag hör ett rejält morr bakom ryggen o björnmamman kommer springandes

Moster Evelina säger:

iih

björn säger:

det var nätt o jamnt att jag hann undan

Moster Evelina säger:

osch!Va gjorde du då?

björn säger:

slängde mej i bilen o stack fort som fan. har inte vågat åkt den vägen sedan dess

Moster Evelina säger:

haha usch...förstår de!

björn säger:

det var väl allt som hände egentligen

Moster Evelina säger:

Jadu....det va inte lite det!

björn säger:
Sagan är bättre om man får illustrera samtidigt. Ska fläkta köttet nu innan kalaset! Ha det fint lilla vän!

Så var han borta lika fort som han kom...han är mystisk den där Björn!


Kommentarer
Postat av: martina

2009-05-27 @ 17:01:00
Postat av: Martina

köttmarknad fick inte vara med!?

2009-05-27 @ 17:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0