Mår dåligt i själen

Satt och facebookade lite. Som vanligt. Var inne på en av mina kontakters sida. Såg att han var med i massa konstiga grupper. Sverigedemokraterna, Sverigedemokratisk ungdom - SDU. Stoppa svenskfientligheten, Rädda den svenska sommarhagen!, Jag är inte rasist, men uppför dig ordentligt eller dra.

Jag blir illamående. Arg så jag inte vet vad jag ska ta mig till.

Var tvungen att kolla in alla grupper han var med i. Blir ännu argare och mer spyfärdig.

En grupp har en bild på en av SD´s reklamaffischer från kyrkovalet. En bild på två små söta svenska barn på en landsväg med en liten sjö i bakgrunden. Pojken bär ett fiskespö och flickan en korg och en bukett blommor. Med stor text står det: Ge oss Sverige tillbaka! Längst ner står det Sverigedemokraterna - trygghet & tradition.

Under bilden finns två kommentarer:

Kommentar 1: Nån hade plockat ner den men sen plockade jag upp den.

Kommentar 2: Kan ha varit Mona Muslim som har rivit ner den...

KAN DET BLI ÄCKLIGARE?

Nej nu ska jag gå och spy!

Kommentarer
Postat av: Fia

Kan inte annat än att hålla med dig Eve! Det är hemskt och JA, HEMSKT!!!!

2009-10-05 @ 19:14:29
URL: http://fialia.wordpress.com
Postat av: Bror

Vilken sopa. Som tur var så är vi många som gjort gemensam sak i att behandla sverigedemokrater illa. Det kommer slå tillbaka på den här joppen, som tur var.

2009-10-06 @ 13:38:19
Postat av: tes

Fy vilken idiot!! Hoppas du plockat bort han från facebook!!

2009-10-06 @ 21:31:33
URL: http://www.theresethornblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0