Sorg på Tallgatan

Känns som om det var igår jag skrev om min nya sambo. Kung Istvan av Brynäs, världens finaste guldhamster.

Därför känns det sorgligt att berätta att han har lämnat oss. Igår hittade jag Istvan död i sitt hus. Det såg precis ut som om han sov men han vaknade inte av att burlocket öppnades som han brukar.

Ikväll är det dags för begravning av hamstrarnas hamster. Istvan ska få komma hem till Gud och äta vindruvor med honom och Helenas morfar. Han ska springa på gröna ängar, klättra och gräva. Han kommer att gilla det!

Tyvärr är det väldigt svårt att måla hamstrar i paint, men tänk er att han sitter i Guds famn!

Vila i frid Isse!


Kommentarer
Postat av: Gudmor Therese

åå vila i frid Istvan! Han ser iaf ut att ha det bra :)

2009-10-22 @ 14:05:08
Postat av: Störstasystern

Mina varmaste kondoleanser.

2009-10-22 @ 20:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0