Bästa bloggen!

Min syster Camilla har bästa bloggen på marknaden just nu! Den är ärlig och skön! Uppdateras inte så ofta förståss men det som kommer är av kvalitet!

Ett smakprov:

Är inte så bra på det här längre. Bloggeriet.

Anledningen? Det är ju en massa annat "skit" man måste göra när man "leker vuxen".
Jobba, träna, handla ekologisk mjölk, dricka vin, käka brie, snacka bostadsmarknaden, låta smart, käka brunch (har inte börjat med det än, men jag har hört att det ingår i paketet liksom), göra matlådor enligt tallriksmodellen.....

Allt detta för att ingen ska komma på att man är en bluff.

Jag tänker inte avslöja Millas ålder men jag kan säga att hon har fyllt 28...och det var ett tag sen!


Camilla Johansson, Falkenberg sommaren -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0