Kors i taket!

Idag har jag och Fia haft en heldag i Valbo! Vi åkte från Tallgatan vid två (bilen startade direkt!) och Fia var kanske hemma vid halv åtta. Det blev en del shoppat på Ikea och jag hittade mitt nya hem på 22 kvadrat! Elfsborgs-toa och Elfsborgs-kök! Bilder kommer snart på Fias blogg antar jag. När vi skulle hem var bilen full! Det berodde mest på att jag hade med mig mina hockey-grejer...



De tar lite plats...

Nu är de iaf i Sandviken och jag har svettat mig igenom terminens första träning. Laget var nästan helt utbytt. Kände inte många! Åldern hade stigit en del kan man ju säga! Jag är inte i närheten av äldst längre. Kändes som om halva Brynäs hade vallfärdat till SIK och ville lira med oss. Trevligt för visso men det innebär mindre träning för oss glada amatörer som bara tränar för att det är kul att åka skrillor (läs jag).

Imorgon ska vi iaf klippa oss! Fia och jag! Fina ska vi bli! Får se om jag hinner med träning också...tvivlar på det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser inget kors i taket, men jag ser en lila vägg. Snyggt!

2009-09-09 @ 18:57:22
Postat av: Bror

Bild på ny frisyr önskas!

2009-09-10 @ 09:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0