Min nya vän!

Jag, Fia, Helena och Martina har bakat äppelpaj idag! Världens godaste! När vi skulle plocka äpplen hörde vi en katt men vi såg ingen så vi struntade i det!

När Fia och Helena skulle gå hörde vi katten igen. Det var från min moppe det lät. Moppen står täckt av ett regnskydd. Jag och Helena var livrädda men vi lyckades tillslut lyfta lite på skyddet. Och där under satt den! Den sötaste katt jag nånsin sett! Såå kelig, sååå gosig!

När jag gick ut en liten stund senare satt den kvar där jag lämnade den och jamade på mig. Då hade jag kameran med mig! Tyvärr är det nått knas med blogg.se eftersom jag inte lyckas ladda upp bilden. Synd! Kanske Fia lyckas bättre. Hon tog kort med mobilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0