Tips för en ledig förmiddag!

1. Välj ut ett område/stadsdel/förort eller liknande där du inte hittar. (Jag valde Bomhus)

2. Hoppa på en cykel. (Jag valde Sparven)

3. Ta dig till platsen.

4. Hitta en cykelväg och följ den tills du hittar en annan cykelvägsskylt.

5. Följ nästa cykelväg tills du hittar en ny cykelväg.

6. Följ den cykelvägen tills du hittar en ny.

7. Osv osv osv tills du har hållt på i ungefär en halvtimma.

8. Försök hitta tillbaka!


Detta är en fantastisk underhållande och skojig aktivitet! Jag var helt lost ett tag tills jag såg en buss och tänkte att den säkert skulle in till stan! Den körde snabbare än mig men jag hittade tillslut hem ändå!



 9 på listan blir att (om man kommer hem) dricka ett stort glas saft med sugrör!

 


Kommentarer
Postat av: Tes

det var smart! Eller så sitter man hemma o pluggar till tentan.. nää jag skulle nog också valt cykelturen :D

2009-09-11 @ 13:56:48
URL: http://tes.blogg.se/
Postat av: Anonym

KnasEve :-)

2009-09-12 @ 15:30:06
Postat av: Sandriii

Haha,vad roligt med en sån mysig cykeltur. Jag hade velat ta en sån tur med dig på pakethållaren... så som vi cyklade hem från Björkäng =)

2009-09-13 @ 20:10:41
Postat av: Linapina

Haha, roligt, har gjort nått liknade själv, fast gått å gått tills jag va helt lost å sen försökt hitta hem. Men det är de som e fördelen med att bo bredvid sjukhuset, det är bara att följa skyltarna med de röda korsen på!

Förresten trodde jag nästan att du snott min dator, men eftersom att jag sitter å knappar på den nu är det ju inte särskilt troligt. :p

2009-09-13 @ 21:26:39
URL: http://klajne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0