Vackert...

Min syster Camilla och jag tycker båda mycket om Lars Winnerbäck men hans låt "Du hade tid" har hon aldrig tyckt om vilket jag har tyckt varit lite märkligt. Den är faktiskt jättefin och jag rekommenderar den verkligen till de som inte hört den. 

I vilket fall så har jag idag fattat var den låten kommer ifrån. Det är inte Lasse som gjort den från början utan Ani Difranco och den heter "You had time". Jag måste säga att den nästan är bättre med henne. Ja Camilla, den är väldigt lik och hon försöker klämma in så många ord som möjligt på kort tid men det kan vara vackert ändå.

Jag tycker att alla ska ge den ett försök och sen berätta vad ni tyckte!

http://www.youtube.com/watch?v=3tDXjyTBKs8

Kommentarer
Postat av: Milla

Ha,ha....ja du Stormare. Vad ska jag säga? Gillade nog denna bättre än Winnerbäcks. Klämma in många ord på kort tid gör sig kanske bäst på engelska? Eller vad tycker du???

2008-04-14 @ 20:34:49
Postat av: Evelina

Jo, det va så jag tänkte också!

2008-04-15 @ 20:38:41
Postat av: Zeppz!

http://www.youtube.com/watch?v=CL2LYLbaQ3Q lyssna på den, sjuuuukt bra! ^_^

2008-05-08 @ 13:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0