Det närmar sig jul!

Nu sitter jag hemma i Borås och myser med alla fyra ljusen tända i adventsljusstaken. Riktigt mysigt!

Igår var jag i Göteborg och hade tjejdag med tre systrar och en mamma. Vi fikade, tittade i affärer, spanade på Musikhjälpen, åt mat, tittade på Juljubel på konserthuset (Ebbot i TSOOL var med!) och vi hade allmänt mysigt. I bilen hem sjöng jag och Helena alla julsånger vi har saknat att sjunga med varandra. Alla vi kunde komma på i stämmor. Mycket vackert hoppas jag eftersom mamma körde.

Jag framför Musikhjälpen-buren! Jag diggar verkligen hela grejen: Jason och Christer är sköna att lyssna på, de spelar skön musik, det är dygnet runt om man inte har nått bättre för sig, man kan spana på dom i Göteborg, de samlar pengar till en bra grej.


På konserthuset fjantade vi oss och mamma var tvungen att dokumentera. Jag har stans snyggaste syrror. Från vänster: Camilla, Jag, Helena och Annicka. Inte alls i åldersordning.

Nästan ännu fjantigare är att de har röda jackor allihop. Tur att jag och mamma stack ut med våra mörka.
Här står de i åldersordning: Annicka, Camilla och Helena.

Nu ska jag kolla ikapp alla avsnitt i julkalendern!


Kommentarer
Postat av: Bror

Vafalls? Nattvandring med "föräldrar på stan"?

2009-12-21 @ 08:36:19
Postat av: Erica

Kollar du på Jockes,Robins och Jimis julkalender då också? :)

2009-12-21 @ 14:19:02
Postat av: Milla

Vafalls? Anförskyller du oss för att se ut som "föräldrar på stan". Vi är ett dansband "Red Sisterz", vet ja!

2009-12-21 @ 14:20:16
Postat av: En brynäs-granne

Nämen! Där ser man! :D

Vill också åka till Göteborg! Va länge sen jag va där nu!

2009-12-21 @ 23:05:07
URL: http://frokenberge.blogg.se/
Postat av: En annan brynäsgranne

Ooo vad myspys!

2009-12-21 @ 23:57:07
URL: http://fialia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0