Bajsbajsbajs!

Therese Knaggård borde få stryk! Någon borde göra så att hon inte kan ta kontakt med mig förän typ i höst när hon förträngt allt vad Peace and Love är.

"Kom hit och gå på Peace and Love med mig i helgen"

MY ASS! Jag ska jobba och slita hela bajshelgen och inte alls hänga i Borlänge och lyssna på Lasse, Håkan, Emil Jensen, Mando, Melody club, Parken, Slagsmålsklubben, Lykke Li, TSOOL, Di Leva, Timbuktu och en miljon andra bra typer! JAG VILL OCKSÅ!!!!!

Hoppas att det regnar på alla som ska dit! Hoppas att solen skiner på mig när jag går och har JÄTTETREVLIGT med mina patienter!

Nä, usch på mig! Jag ska inte vara missunnsam! Knaggen! Du måste lova att gå på ALLA som är bra! Du måste lova att hoppa och dansa massa när Håkan sjunger om Göteborg! Du måste studsa sönder när Slagsmålsklubben spelar Malmö beach club! Du måste fälla en tår till Winnerbäcken! Och missa för allt i världen inte Gävles stolthet Di Leva!


Kommentarer
Postat av: Fia

JAG VILL OCKSÅ DIT!!!!!!!!!!!!!

2009-06-21 @ 23:29:01
URL: http://fialia.wordpress.com
Postat av: Anonym

Men du Eve...lyssna på det här. MalmöFestivalen erbjuder The Sounds, Promoe, The Soundtrack of our Lives, Bob Hund, Miss Li, Veronica Maggio, Timbuktu, Markus Krunegård......Larz-Kristerz m.m. !! Och Malmöfestivalen är gratis dessutom!!! Fast då är du väl tillbaka i Gävle kanske?!?!

2009-06-22 @ 18:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0