Tröööött

Den här skoldagen försökte ta livet av mig. Den lyckades nästan. Gick från 8:30 och var inte hemma förän vid 19. Det är INTE okej efter en hel vecka utan lektioner! Dessutom hade jag inte kommit ihåg att ha med mig mat så jag fick äta en av skolans sallader som smakade vatten.

Efter skolan hade jag planerat att åka och handla. Det blev igenting med det! Var bara trött och gnällig. (Blev dock väldigt glad över en kommentar här på bloggen!) Känner mig som när jag och Fia bodde i Bollnäs. Trött, seg och ligger i soffan med datorn på magen (känns det igen Fia?) Dessutom spelade jag innebandy igår och fick för mig att tackla Daniel. Det kändes lite som att springa in i en vägg, slutade andas och kunde inte göra någonting åt det. Danne sa: Man ska låta bli de som är större än en själv!  MEN VEM SKA JAG TACKLA DÅ??? Känner mig ohjälpligt minst i gänget. I alla fall, efter att ha tappat andan mot Dannes rygg har jag haft lite skumma smärtor i lungorna när jag andas. INTE så skönt.

Nu är klockan nästan nio...då måste man ju få sova! Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag läser innebandy tänker jag brandman, när jag tänker brandman tänker jag Peter.. mmm jag vill ha peter!!

2009-05-04 @ 22:19:55
Postat av: Milla

Men Ivu.....stackars, stackars dig! Vi får muntra upp dig ordentligt i helgen. Kanske kan vi hitta någon du kan tackla i Hufvudstaden(exempelvis Knugen!?!)?



Håll dig borta från vattniga sallader!



2009-05-05 @ 10:20:41
Postat av: Shano

Hej, visste inte att du hade en blogg... kul! får kika på den mera nu!

2009-05-05 @ 13:23:56
URL: http://shanoo.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja att det känns igen från Bollan! Saknas bara "Halv 8 hos mig" så är feelingen verkligen den rätta! Och tänka att våra tanketrix funkade idag! kanske funkar det på "jag vill att disken ska vara diskad, jag vill att disken ska vara diskad, JAG VILL ATT DISKEN SKA VARA DISKAD... Måste ut och kolla om det funkade..!

2009-05-05 @ 15:07:25
URL: http://fialia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0