R.I.P Bocken (Hihihihihihihihihihihihihihihihihi)

Bocken brann i natt (hihihihihihi) och sorgen är total. Tyvärr fick han inte leva den här vintern heller, fick inte ens överleva julen. Bilderna som finns på Gävle Dagblads och Arbetarbladets hemsida är hemska att se (mohahaha). Min vän som stått där i all sin prakt och sett snygg ut i ur och skur sen första advent. Kommer aldrig att glömma när jag såg honom första gången. Då var han inte ens hel. Han var bara delar som låg på marken men jag såg redan då att han skulle bli en riktig snygging (och att han skulle bli en fin brasa). Han spred mycket värme och kärlek till hela Gävle (MYCKET värme inatt).

Vila i frid kära bock och hälsa alla andra bockar i bockhimlen önskar Evelina (och pyromanen inom henne).





Med detta inlägg säger jag GOD JUL. Hoppas att alla får massa god mat, mycket godis, fina klappar och massa mys!

Årets julkort är taget av mig och föreställer min Sandra och hennes nya kille.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0