Första dagen

Idag har jag jobbat min första dag! Eller jobbat och jobbat, jag gick och fick lära mig massa som jag inte kommer ihåg. Hade "kroppskontakt" med två patienter, annars var det bara att fråga om de ville nått. Alla skötte sig själva.

Det är iaf ganska mysigt att va hemma i Borås. Kände mig riktigt vuxen i lördags när jag röstade. Eftersom jag är skriven i Gävle så var jag tvungen att förtidsrösta i en liten valstuga på torget. Kunde inte va på Brynässkolan och rösta som mitt röstkort ville. När jag kom ut ur valstugan stod mamma, Milla och Sandra och apploderade och gav mig kramar för att jag hade klarat av mitt första val!

Efter det gick vi till stadsparken och sjöng nationaldagssånger och lyssnade på tidernas sämsta tal. Milla dog lite inombords. Mysigt var det!

Måste ju också berätta att på nationaldagens eftermiddag fick jag ett infall och färgade håret blont....tror inte att det är min grej men nu har jag iaf provat! "Det är ju bara hår" som jag och Milla brukar säga!

Ikväll har jag, Helena och Ester varit på kvällspromenix! Det var mysigt! Det ska bli tradition! 

Kommentarer
Postat av: Sandri

Du måste nog vara den finaste blonda bekantis jag har =)

2009-06-08 @ 22:18:26
Postat av: tes

Jag vill seriöst se ditt hår.. och gås kan du vara själv! hahahahaha



bra att du får träna på kroppskontakt, kan man aldrig få för mycket av... Eller nåt.... :P



Blondinbild nu.. Blondineve!

2009-06-09 @ 13:26:41
URL: http://tes.blogg.se/
Postat av: Fia

Men Eve du lovade ju att lägga ut en bild på bloggen! Här har man kikat in på bloggen varje dag o blivit besviken... ;)

Håller med Tes, VI VILL SE BLONDEVE NUUUUUUUUUUU!!

2009-06-09 @ 18:04:18
URL: http://fialia.wordpress.com
Postat av: Milla

I senast Glamour finns en extra bilaga som du ska få av mig. En "Blondinbibel - för dig som är, vill bli eller känner dig som en blondin". Visst låter det fantastiskt!?! Kommer du till Jönkan nästa vecka så får du den då!

2009-06-11 @ 18:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0