Mysimys!

Åh vad jag älskar det här vädret! Tänkte berätta lite om vad jag har gjort i solen!

Valborg var galet. Champagnefrukost med jordgubbar i parken med massa overalls-klädda studenter, massa söta vovvar varav två i overaller. Sötast nånsin! Sen blev det lunchsittning på Lilla Vall. Känner mig inte så hemma där men det var mysigt! Allt hänger ju på sällskapet! Efter det blev det lekar! Jag, Helena och Knaggen höll i bästa stationen. Vi gillade att bli fjäskade för. Lite oväntat för oss var Hälso pedagogerna bäst på att fjäska! Eloge till dom! Sen var det dags för Sittning på BARacken. Den var bra! Mycket folk, kul när man blandar föreningarna lite! Efter det tågade vi till brasan och tände på. VARMT!  Efter lite mellanfester hamnade vi på Kåren! Trevligt värre!

Här sitter jag utanför BARacken och har det gött!

Igår hade jag också en mysdag! Vid 11 tog jag Sparven och cyklade runt halva Gävle grymt långsamt. Jättemysigt! Kollade in Alderholmen, nybygget vid hamnen. Snacka om att jag vill bo där och ha en egen liten brygga med en egen liten båt! Efter cykelturen cyklade jag och Fia till Boulongern och grillade med Björn och Therese! Mysimys och gott var det!

Mmm, va bränd min vänstra axel var sen....

På kvällen cyklade jag till Rostock och hälsade på gänget där. Fick smaka på den fantastiska pizzan Marty och Hanna hade bakat! Efter Robinson stack vi ner till Tant grön som har öppnat på Rådhustorget nu! Satt och myste där och tillslut var vi riktigt många! Jag, Hanna, Martina, Linnea, Daniel, Björn, Lasse, Lasses kompis och Rut. Vid ett annat bord satt Sofia och Erik med lite annat folk! Jättemysigt! Vi passade på att ta "crazy-bilder" på alla som var med! Jag bjuder på mig och Hanna!


Kommentarer
Postat av: Adam



Åh skulle också vilja grilla o sitta på muren i solen bredvid dig!!

2009-05-03 @ 22:47:26
URL: http://baboo.blogg.se/
Postat av: rutan

ååh vilken fin klänning du har!

2009-05-07 @ 14:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0