Humhumhum

Ibland bara känner man att man borde blogga. Men jag vet inte vad jag ska skriva. Jag tycker att det är ganska tråkigt att skriva om vad jag har gjort idag.

Man kan ju alltid göra en lista! Det är skoj:

-Jag har ett jättefint blåmärke på låret. Först är det en stor blå ihålig cirkel, sen är det den cirkeln ifylld med rött och i det röda finns det 4 vita ringar. Det gör jätteont men det är vackert! Man ser precis att det är en bandyboll!
-Jag har verkligen ingen mat hemma. Ska iväg och handla med Knaggen och Björne snart.
-Ikväll ska vi plugga läkemedelsräkning, äta röror och titta på film!
-Sofias rygg är knasig och tabletterna gör henne trött! Stackare! Jag skrattade åt henne i skolan för hennes muskler är så avslappade så hon inte orkade hålla pennan. Nu sover hon igen. KRYA PÅ HENNE!
-Just nu lyssnar jag på: Kent - Vi som försvann. Den är gullig!
-Imorgon ska jag skriva tenta, spela boule och titta på Rederiet. Jag längtar!
-Detta var en meningslös lista men det är vad jag tänker på just nu.

Nu kom jag på nått mer! Helena hade skrivit en låt till mig för att jag har fyllt 20. Hon sjöng den på kalaset vi hade i helgen när jag var hemma. Den va skitbra! Melodin var min och hennes favoritlåt: Im not a girl med Brittney!

I used to think, that Eve would always be little (do do do do do)

But now I see that she´s become older and wiser too (yeah)

She said that she´d always be nine. But I guess twenty is also fine.

She´s not a girl (do do do do do)
Now she´s a woman (do do do do do)
She has found her place
Wont surprice me if she stays
Gävle is her thing
She´s not a girl

But if I look at her closly
I can see it in her eyes
Eve will always be our baby

Oh Evu Storm (do do do do do)
You are a woman (do do do do)
But your still the one
Childish, cute and fun
You eat ice-cream with your face..

(She´s not a girl)
She´s not a girl dont tell her to shampoo her hair
(Now she´s a woman)
She´s studying to become a nurse oooh..
She has found her place
Wont surprice me if she stays
Gävle is her thing
She´s not a girl


Mycket vackert var det! De andra syrrorna körade!

Ojojoj vilket innehållsrikt inlägg! Eller kanske inte alls. Långt blev det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0