Söndagsnöje!

Det är inte lätt att hålla reda på allt när man pluggar och pratar på msn samtidigt. Jag och Knaggen hade just ett samtal om pluggandet och hon sa att hon behövde någon bra pedagogikbok. Åk till bibblan tyckte jag! Det orkade hon inte. Sen skickar hon en länk med bilder på långa sandstränder, sol och palmer. Får jag åka dit? frågade hon. Varsågod svarade jag! Tack så mycket, sa hon! Men bara om jag får åka med, sa jag! Till bibblan? frågan Knaggen. 

Ja...precis! Bibblan! Dit har jag alltid velat åka! Där är det mysigt! 

Kommentarer
Postat av: Knaggen

Det är inte så lätt att så noga veta alltid!Du får gärna följa med vart jag än åker! både till bibblan och palmerna :)

2010-02-21 @ 13:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0