Bläääääää

Tenta på  torsdag och praktiken börjar på måndag.

Orkar inte. Vill inte. Kan inte. Hinner inte.

Men borde. Måste.

Usch och blä.

Låt det bli söndag fort.

Söndag kväll = Kvällsåkning i Åre Björnen.
Måndag, tisdag, onsdag = Massa åkning i hela Åre och massa bus och lek och underbara människor.
Torsdag = Hem till Gävle igen.
Fredag -> Maj nångång = Praktik.

Åh vad Evelina är motiverad. Eller inte.

Jag borde bli frisör. Men jag vill bli galaxhjälte.

Jag vill ha action. Jag vill ha glass. Jag vill ha action. Jag vill ha glass. Jag vill ha både action och glass!

Kommentarer
Postat av: Fia

Men HALLÅ!! Lördag då?! Längtar du inte tills dess?!

2010-01-20 @ 22:53:17
URL: http://fialia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0