Gurkinlägget

Ibland när man läser andras bloggar blir man helt fast. Det kan vara själva bloggen i sig eller ett specifikt inlägg som är sådär speciellt fantastiskt. När jag tidigare i min blogghistoria har refererat till andra bloggar har det mest varit, för mig, okända människors bloggar. Den här gången är det en betydligt personligare inlägg jag vill referera till. Det handlar självklart om Fias Gurkinläggg. Jag skrattar så jag gråter när jag läser det! Det är så hysteriskt roligt! Jag har lyckats att kommentera det två gånger nu och kommer med största sannolikhet att kommentera det igen och igen. Min favoritmening i inlägget är Då kommer helt plötsligt smörmannen ut i från affären och säger ”gurkmannen har två gurkor där inne såg jag, en kanske är din!” Inlägget handlar helt enkelt om ett missförstånd i mataffärsmiljö och igenkänningen är total.
Tur att Fia alltid har full koll när hon handlar, annars hade hon kanske råkat komma hem utan gurka till tacopajen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0