Nu blir det förändring igen

Den här veckan kommer november säga tack och hej och välkomna december. Detta innebär att jag måste lämna min trygga vrå i Väsby och flytta. Med flytten startar ett en månad långt äventyr som jag kallar: Kollektivet.
-
Jag ska alltså flytta in i ett kollektiv i en av huvudstadens norra förorter. Tillsammans med ett gäng andra kommer jag att bo på nedre våningen av en villa. Visningen var hysterisk och jag visste inte vad jag skulle ta mig till men jag har bestämt mig för att ta mig an äventyret och försöka blogga om det.
-
Eftersom jag vill kunna berätta om äventyret relativt ärligt och ocensurerat tänker jag lösenordsskydda mig blogg. Jag tror att jag vet på ett ungefär vilka som läser men det skulle underlätta om "alla" som är intresserade av att läsa kommenterar detta inlägget så ska ni få lösenordet.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Å min sötnöt, du är så grymt modig! Jag ska ladda med "Tillsammans" och håller tummarna för dig!

2011-11-29 @ 06:06:46
Postat av: Rendolf

Jag är jättenyfiken. Vill absolut läsa om detta äventyr. Det blir nästan som en julkalender. Spännande!

2011-11-29 @ 10:17:32
Postat av: Moster

Det är klart att moster måste veta hur det för dig!!

2011-11-30 @ 14:07:16
Postat av: Moster

....går för dig,måste det vara

2011-11-30 @ 14:08:48
Postat av: Erica

Jag vill gärna läsa :)

2011-11-30 @ 19:23:07
URL: http://ericahallback.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ingen vill mer än jag!

2011-12-02 @ 11:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0