Fint vin

Jag har börjat virka. Inte så att jag har virkat en grytlapp eller så. Jag virkar flera timmar om dagen. Jag sitter i soffan och virkar till Vem vet mest, Halv åtta hos mig och sedan vad som bjuds på tv. Otroligt mysigt!
-
Det började med att jag fick en bok i julklapp som hette Garn. Jag fick också en virknål och några garnnystan. Direkt på julafton när jag öppnade paketet började jag virka. Det blev ett mobiltelefonfodral. Boken innehöll massa inspiration på roliga saker man kan virka. Allt från en hel fåtölj till blomkrukor och vantar.
Senaste virkpysslet! Fina kläder till vinboxarna så de också får känna sig fina! Gul/grön/vitt till det vita vinet och röd/rosa till det röda. När det blir vår ska jag pyssla en rosa också, till rosévinet!

Kommentarer
Postat av: ruta

ÅÅH! Jag vill titta på vem vet mest?, halv åtta och precis vad som helst efteråt med dig! Speciellt om du sitter o virkar bredvid mig och eventuellt dricka saft ur bladglasen! sen kan det även vara gott med någon god mat till! Saknar dig, kort och gott:)

2012-02-13 @ 22:19:41
Postat av: Anonym

hihi oh va fina, sanna onskar jag mig till mina vinlador ocksa!

2012-02-14 @ 04:12:23
URL: http://knaggtessanblogspot.com
Postat av: Helenis

Hihih superfina! :) Du kan ju starta webshop med virkade baginbox strumpor! :)

2012-02-14 @ 22:32:04
Postat av: Erica

Fina :)

2012-02-16 @ 15:14:02
URL: http://ericahallback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0