Paradiset

Ikväll fick jag ett sms av mamma: Vill du fota våra blommor? Paradisbusen har aldrig varit finare. Mor. 
 
Det kunde jag inte riktigt motstå så direkt efter allsången hoppade jag på Karin och hojjade hem till mor och far med min bebis (kameran) i högsta hugg. Hon hade rätt. Paradinsbusken var helt enormt stor, fluffig och rosa. Ljuvligt! Det fanns också gott om andra fina blommor att dokumentera.
Självaste paradisbusken
Paradisknopp
Boll
Iris
Förgätmigej
Vallmo
Odjursattackerad rosenknopp
Ros

Kommentarer
Postat av: Rutan

Oerhört vackert!! Jag blir så sugen på att få fota blommor o saker jag med!! Ha en toppen dag:)

2012-07-04 @ 07:56:28
Postat av: Knagg

Fiiins blomster!

2012-07-04 @ 23:04:23
URL: http://knaggtessan.blogspot.com
Postat av: Moster

OOOO,så fina blommor.Röda rosen är så vacker,men även dem andra

2012-07-05 @ 12:58:25
Postat av: Helenis

Åååååh va fina bilder Eve! Ska du byta bransch? Jag kan odla blommorna och du kan fota dem! :) Puss

2012-07-09 @ 08:58:45
Postat av: Nenne

Iris, Förgätmigej, Ros, Paradisbuske, Boll... Boll?! Hallå, växtkunskap! Pion brukar jag kalla den... :D

2012-08-28 @ 10:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0