Helg mitt i veckan

Två dagar ledig mitt i allt resulterade i en tur till Jönköping för att shoppa lite nödvändigheter från Ikea och självklart hälsa på mina gullgossar Abbe och Olle. Idag tog vi en promenad till grabbarnas farmor och farfar för att rota igenom deras gömmor efter saker till mitt hem. Efter ungefär en timma med Kerstin nere i källaren kom Abbe ner och undrade vart vi hade tagit vägen. Han och Olle hade redan hunnit både leka och äta farmor och farfar ur huset! Vi tog en fikapaus innan vi packade ihop en snurrpall och en flyttkartong full med roligheter! Tusen tack än en gång till Kerstin och Gösta!
-
På vägen tillbaka hjälpte vi våren genom att kasta sönder isen vid fallen.
De snygga istapparna lät vi vara
-
En av Olles roligare kommentarer under "helgen" kläckte han när jag klädde på mig imorse. Han tittade på mig lite lurigt och frågade: Eve, vad har du på tuttarna? Jag: Eeh, BH. Olle: Aha!
-
Abbe hade tagit fram gungan i äppelträdet också. Riktigt vårigt!
-
På lördag kommer grabbarna till mig. Det vankas mellofinal och Abbe hejar på Ulrik i finalen men kunde sjunga och dansa till alla bidragen. Olle sjöng Popular med Saade i farmor och farfars trapphus så att det ekade. Han njöt av akustiken och uppmärksamheten.

Kommentarer
Postat av: Milla

Aha! Skönt att Olle ställde frågan, jag har nämligen också gått runt och funderat på just den där frågan.

2012-03-08 @ 20:23:05
Postat av: Helenis

Låter som om du hade en supermysig "helg" med killarna! Hihih jag är nyfiken på min överraskning :)

2012-03-08 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0