Luften smakar som en jordgubbspaj...eller?

1. Vad är detta för vackra gula högar undrar kanske ni. 2. Och vart ska Borås Energi och Miljö göra av dessa? Fråga ett har svar: Gamla urpressade apelsinskal från Brämhult Juice. Fråga två känns svårare att besvara verkar det som och det gör mig galen! Två containrar fulla med gamla apelsiner står på min väg på väg till jobbet. Förra veckan stod de från måndag till fredag utan att någon (läs Borås Energi och Miljö) besvärade sig om att ta hand om det. Om ni någon gång känt lukten av gammal apelsin som stått i solen en vecka så vet ni vad jag snackar om. SKÄRPNING! Igår placerade dom dit två nya containrar. Fortsättning följer om hur länge de blir kvar... Snart får Borås Energi och Miljö ett argt mail/brev/telefonsamtal från en flicka som INTE uppskattar odören på väg till och från jobbet.

Kommentarer
Postat av: Knagg

hm verkar ju sadar halvtrevligt kanske! Skriv en arg lapp :)

2012-03-22 @ 10:54:03
Postat av: ruta

ungefär lika arg som du är på de där är jag på mina grannar, som nu i två veckors tid har renoverat lägenheten. De börjar lagom vid åtta-nio, och slutar kring 12. Som längst har de hållt på till ett! SERIÖST? de bankar, sågar, dammsuger... heeerregud! vi får skriva arga lappar båda två!

2012-03-22 @ 20:25:46
Postat av: Helenis

hihi... lite roligt oxå :P

2012-03-22 @ 21:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0