Kreta

image1
Igår kom jag hem från en veckas semester på Kreta tillsammans med syrran. Vi har solat, BADAT, läst, snorklat, spelat kort och ätit en hel del (det gick bra, trots skruvar), Petros bjöd på Ouso som jag inte drack och vi har skrattat och fjantat oss mycket. Tack för en fantastisk semester, jag lovar att bjuda igen när jag är 33 bast!

Nu när man är hemma igen kan man glädjas åt att Sandra ska på upprop på måndag! Lycka till, du ÄR bäst! Man kan också glädjas åt att Selma börjar på dagis på riktigt och att jag är skriven som närmast anhörig (STOLT moster!). På torsdag börjar min skola och fram till dess ska jag hinna med ytterligare tre tandläkarbesök ( sex tanläkarbesök på mindre än en månad, sådär kul men vill man vara fin får man lida pin :P).


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, vilken heting. Verkar som om du har haft det alldeles bäst. Kanske så bäst att du glömde av dina skruvar i munnen? Din mun måste mått väldigt bra av allt dreglande efter alla grekiska boysen, som jag vet att du ÄLSKAR. Hur många blev det nu? 18? 12? 67? Ser också att dina ben är mörkare än mina ögon =(. Livet är allt orättvist, men jag älskar dig ändå.
Puss

2007-08-18 @ 18:06:51
URL: http://http://flyingwithoutwings.blogg.se
Postat av: Milla

Tack själv! Ser redan fram emot den där resan....när du är 33, jag minu.

2007-08-21 @ 13:46:06
Postat av: Leo

Bor fröken i Göteborg själv?

2007-08-26 @ 22:47:58
URL: http://nowyouvefoundme.blogg.se
Postat av: Sandra

Uppdaterat på din begäran. Allt för dig. Nu tycker jag att du ska skriva något om skol-evelina och om du blev glad av att återse david.

2007-08-27 @ 19:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0