Skolstart

Idag började skolan för mig på riktigt. Mitt tredje och sista år. Det låter läskigt, tur får Sandra att hon bara går i tvåan. Veckan började lite försiktigt med mitt IV-val: Matte C. I 3 TIMMAR! Just nu undrar jag hur jag kunde välja det men jag hoppas att det klarnar så småningom. Läraren var lite skum måste jag säga. Han hette David och var helt ny, han var lite osäker samtidigt som han var väldigt bestämd och inte kunde förstå varför man inte kommer ihåg en massa svår algebra när man inte räknat på ett halvår. Skärpning! I vilket fall satt jag där helt ensam utan att känna någon, vilket kanske är bra om man tittar på hur det gick när jag satt bredvid Sandra.

Nu längtar jag mest efter Sandra och hoppas att hon kan åka uppåt landet snarast möjligt. Vi måste få fnissa av oss lite och kanske titta på lite Harry eller nått.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vet du vad jag har hört?
Jo, att det har börjat ett par heta unga lärare på Almås, David måste vara en av dem, eller? Jag vet att du kommer att klara av matten med honom. Men jag menade faktiskt den andra david i klassen. Jag saknar din ondiga mun. Puss

2007-08-27 @ 21:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0