Bröllop

Snart ska jag klä mig fint i svart och vitt och sticka iväg till Marie och Davids bröllop. Där ska jag servera och duka av och koka kaffe och diska och en massa annat skoj. Jag tror nog att det kan bli ganska roligt men det beror ju helt klart på gästerna. Tänk om de är skittorra och sitter och knappt pratar med varandra och någon håller ett en timma långt tal om när David lärde sig gå eller nått. Hoppas, hoppas, hoppas att det inte blir så. Men om det nu skulle bli så då lovar jag att jag ska dansa en spontandans för att lätta upp stämningen. Jag har också lovat att om Camilla gifter sig ska jag inte hålla tal utan även där dansa en spontandans till någon trevlig grekisk musik.

På måndag fyller jag år...


Kommentarer
Postat av: Milla

Danser är alltid välkomna. Så mycket trevligare än ett tråkigt tal, tycker jag.

2007-10-04 @ 14:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0