Balen

I fredags var det bal och alla var jättevackra! Det mesta gick väl som det skulle och jag hade i alla fall en trevlig kväll. Jag sket i alla som höll på och hade problem. Maten var hyfsat god och bandet var helt okej. Jag blev glad att få dansa lite styrdans eftersom det är det bästa jag vet, näst rabarberkräm. Kvällen slutade dock lite för tidigt men jag var glad ändå.

Kvällens Kung: Jacob såklart! Snygg kostym, snygg väst, väldigt söta tjejer.
Kvällens Drottning: Mona var sjukt snygg i håret och klänningen var väldigt vacker trots priset.
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Kvällens babe; Evelina Johansson. Snygg klänning, snygg i håret och framför allt snygg handväska som hon sytt själv!

2008-05-28 @ 21:31:47
Postat av: Milla

Måste bara skriva igen. "Myntet har trillat ner", Milla har fattat (fattade inte första gången jag läste/skrev). Kvällens Kung - Jacob....ja ha?! Jacob = Jacko! Solklart! Vem skulle ha varit kvällens Kung om inte Jacko??? Men du är fortfarande kvällens babe och det knockar ut drottningen, anytime (trust me).

Kitecamp v.29, here we come!

2008-05-29 @ 19:46:36
URL: http://www.milla.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0