#1

Eftersom min stora förebild i livet är Grynet tänkte jag delge er hennes 10 lagar. De olika lagarna har lite olika längd och vissa är bättre och viktigare än andra. Eftersom vissa är väldigt långa har jag bara tagit med det som jag anser är bäst och viktigast.

Grynets lag #1 Lagom suger!

...
Eller till exempel om man ska äta tårta så kanske dom säger:

"Ta en lagom stor bit nu - inte för mycket!"

MEN JAG VILL HA EN STOR BIT SOM PASSAR MIG!

Ingen liten fjuttig sak som man knappt ser på tallriken och som är så liten att man inte kan få den att stå utan att man håller i den med skeden - den bara faller ihop!

Och alla ba:

"Ha ha du blir inte gift..."

Hur kul är det?!

Alltså. LAGOM SUGER!

Jag kan ju inte annat än hålla med! Klart att man inte vill ha en så liten bit att man inte blir gift! Jag menar, det är ju inte varje dag man käkar tårta! Fatta om man blir bjuden på en megastor och skitgod gräddtårta med typ choklad på, inte tar man då värsta fjuttiga biten!

Eller tänk om någon kom och sa till mig att jag inte fick cykla så fort jag ville. Att jag bara fick cykla lagom fort. Eller att jag bara fick sjunga lite lagom högt när jag duschar eller åker moppe. Alla vet ju att om man vill sjunga så vill man ju sjunga HÖGT!

Kramkram!


Kommentarer
Postat av: Fia

2009-04-20 @ 23:14:49
Postat av: Anonym

Oj, kanske ska skriva nåt i kommentaren innan jag skickar den...



Men HJÄLP vad vi ska sjunga på moppen på torsdag! Gata upp och gata ner.. Jag tror på oss... Haha!!



Hittade cykelnykeln iaf, var visst jag som hade råkat tappa bort den... ops! Men tack för skjutsen!

2009-04-20 @ 23:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0