#2

Grynets lag #2 Man blir kär i vem man vill!


En del tror att dom kan bestämma vem som man ska vara kär i - HALLÅ DET ÄR VÄL INTE 1600-TALET HELLER?!!! Då man gifte bort sina ungar med en som föräldrarna hade bestämt bara för att dom skulle få en ko eller nåt i present.

Jag är till exempel kär i Zlatan och då finns det dom som säger:

"Hallå har du träffat honom då?"

"Nej det har jag inte."

Och då säger dom att man inte kan vara kär i en kändis MEN DET KAN MAN VISST DET!

Om jag KÄNNER att jag är kär så ÄR jag ju det!!! Det ska ju ingen annan lägga sig i. Eller hur?!!!

Så därför blir Grynets lag nr 2: MAN BLIR KÄR I VEM MAN VILL!
...

Jag säger det samma! Det är BARA jag som kan avgöra när JAG är kär och ingen annan!

Om man inte har hört Man blir kär i vem man vill-låten måste man verkligen göra det. Eftersom den är så bra fick Grynet sjunga den på Pridefestivalen. Helt underbart!

Om man dessutom inte har sett när Grynet träffar Zlatan måste man göra det också. Det är det i särklass BÄSTA klippet på HELA Youtube. Det är liksom två favoriter i en film!

Kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0