På tåget

Nu har jag varit hemma i Borås och tittat på min Ester. Hon var fantastisk och jättefin! Som grädde på moset fick jag dessutom träffa en ett dygn gammal gosse på Ryhovs Länssjukhus i Jönköping. Gossen, som inte har fått något namn än, föddes i måndags och var ganska stor. Han var, precis som Ester, mycket lik sitt storasyskon.

Tänk! Nu är jag kvadruppelmoster till Albert, Selma, Ester och lillgössen!

Som om inte det vore nog så har vädret hemma i Borås varit helt underbart! Solen har skinit och det har faktiskt varit ganska varmt. Glassbåt i trädgården med Selma och fotbollskickande med Siri har jag hunnit med. Vet inte om jag har så stor lust att återvända till Norrland med kyla, snålblåst och snö.



Mycket fjanterier med Sandras nya kamera blev det. Bröderna har en förmåga att alltid ha fåniga huvudbonader. De har lyckats igen...

Kommentarer
Postat av: Milla

kvadruppelmoster är mitt nya favoritord!

2009-04-01 @ 19:06:22
Postat av: Lina

Men ååh tack sötaste! De där orden värmde gott :) jag är så glad att jag har världens bästa syrror i Gävle! Vi är nog bästa årskullen ever.. KRAM!

2009-04-04 @ 15:12:45
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0