Nykär

Jag är äntligen tillbaka i Gävle! Staden jag älskar med människorna jag älskar! (Älskar Borås och vänner och familj också men Gävle är outstanding!) Att komma tillbaka till Gävle var som en nyförälskelse. Det var SÅ vackert, fantastiskt, roligt, underbart och bara bäst! Nu vet jag vad det är jag har saknat hela sommaren!

När jag klev av tåget på stationen i gävle möttes jag av Tes, Therese och Björn med en fantastisk skyllt: Kanske jättevälkommen Evelina Joh. Stod det! De vet hur man gör sin Eve glad!

Sen jag kom hit har jag hunnit med en hel del! Sett DiLeva, varit på kräftskiva och förberett allmänt för n0llningen som börjar på onsdag. Det kommer att bli SÅÅÅÅ roligt!

Eftersom jag inte kommer att ha möjlighet att ta mig till apoteket under n0llningen så har jag laddat upp nu! Jag har hört rykten om att sjukdomar sprider sig rätt bra under så trånga och mysiga förhållanden! Som den blivande sjuksyrra jag är tänkte jag att jag kan ha det största förådet med viktiga grejer!


Från vänster: Nässpray (om jag blir snorig), hosttabletter (om jag får hosta), Strepsils (om jag får ont i halsen), Alvedon (om jag har ont nånstans), Resorb (om jag behöver återställa vätskebalansen), Tamponger (bra vid både mens och näsblödning), ABCDE-vitaminer (för att inte behöva bli sjuk över huvud taget)


Kommentarer
Postat av: Fia

Det ser bra ut Eve!!!

2009-08-16 @ 20:46:04
URL: http://fialia.wordpress.com
Postat av: Fia

Det ser bra ut Eve!!!

2009-08-16 @ 20:46:21
URL: http://fialia.wordpress.com
Postat av: Anonym

Klart vi välkomnar prinsessan från Borås på bästa sätt! Snart är det dags, gaalet fint kommer det bli... Men du, som den blivande sjuksyrra du är var det väl kanske inte så jättesmart att köpa ALVEDON inför n0llningen, den innebär ju en hel del alkohol och du vet ju vad levern säger om alvedon+priiiit... NO GOOD!

Ses imorn hjärtat.

2009-08-16 @ 23:52:09
Postat av: tes

Det var ja som skrev det där :P

2009-08-16 @ 23:52:36
URL: http://tes.blogg.se/
Postat av: Milla

Du har ju glömt köpa Imodium Plus mot ränneskit :-)

2009-08-18 @ 15:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0