Abstinens

Så var jag beroende. Det känns i hela kroppen. Skakningar, ryck i händerna, svettningar, hjärnan producerar bilder av vågräta linjer när jag blundar. När jag läser ser jag mellanrummen som möjligheter.

Hela dagen, igår och idag, har jag, Therese och Helena spelat Fall Down på Tessans iphone. Idag fick även Fia vara med. Det är FRUKTANSVÄRT roligt men också OTROLIGT beroendeframkallande.

Spelet går ut på att, genom att luta telefonen, få en kula att rulla neråt på banan medan banan går uppåt. Svårt att förklara men otroligt spännande. Telefonen räknar hur många sekunder man klarar. Mitt rekord hittills är 80.

Såhär ser det ut om man googlar på det. Men detta är datorvarianten och inte alls lika roligt som i Knaggens telefon!

Nu måste jag ge mig ut på stan och köpa det sista inför Kalmar-resan i helgen. Ska också träffa tjockisarna Micke och Niclas. Vi ska köpa nått fint till Micke Löf som fyller år idag! Massa grattiskramar och pussar till honom!

(Sen ska jag till Knagg och slå rekordet i Fall Down! Är taggad till tusen!)


Kommentarer
Postat av: Tessan

haha det är galet, jag satt tillomed och spelade idag på gymmet mellan mina set, friskt? men övning ger färdighet, 88 nu! :)

2009-11-26 @ 18:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0