MINA!


De är mina! Traskar runt i dom hemma! Fint som snus!

Jag pratade med Milla tidigare och hon frågade om jag skulle åka mycket skidor i vinter. "Åre vecka 4, lära Albert åka i Branäs nån vecka, Kungsberget med Tes eller Rutan och så har jag tänkt att du och jag ska till alperna." svarade jag. Milla tyckte att det lät som en bra idé! Tänk om min dröm går i uppfyllelse den här vintern! ALPERNA!

Är fruktansvärt sugen på de här skidorna också! Har blivit rekomenderad dom från två skidproffs nu. Kanske köper de i helgen! Sen är jag ruinerad!

Kommentarer
Postat av: Milla

UCPA heter det bolag som har bra resor. Kom på det sen Där ingår allt (även utrustning om man vill) i priset och man har tillgång till lärare hela tiden. Kolla in :-)

2009-11-11 @ 09:10:14
Postat av: Tessan

wiie sjukt fina! :) nu slipper du frysa om fötterna när du går runt med dom inne också!

2009-11-15 @ 09:45:34
Postat av: Anonym

En del tassar runt mjuka tofflor för att inte frys om fötterna, andra väljer slalompjäxor. Båda verkar fungera utmärkt!

2009-11-15 @ 15:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0