Nyponsoppa

Nu har jag precis kommit hem efter tre timmars innebandy och ett biobesök med Rut, Therese, Hanna och Martina. Vi såg Allt för min syster.

Jag vet inte om det beror på att jag var utmattad av all bandy eller för att filmen var sorglig och fick mig att tänka på massa saker, men jag grät. Tårarna rann nerför kinderna på mig.

Det är säkert en kombination av allt.

Jag tänkte på nyponsoppa. Nyponsoppa i en lägenhet i Borås. Nyponsoppa i ett tonårsrum. Nyponsoppa med en flicka med mycket lite och tunt hår på huvudet. Nyponsoppa med en trött flicka som fiser cellgiftsfisar. Nyponsoppa med världens finaste flicka. Nyponsoppa med min bästaste vän.

 

Jag tycker om nyponsoppa.

Jättemycket!


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag tycker också jättemycket om nyponsoppa. Däremot så tyckte jag inte så mycket om filmen (såg den på flyget till New York), själva ämnet/temat var bra men skådespelarinsatserna rätt bleka och fåniga. Cellgiftsfisar har jag aldrig luktat på men jag tror inte jag skulle tycka om dem, däremot så gillar jag flickan som fes dem :-)

2009-11-10 @ 15:09:59
Postat av: Nyppeflickan..

ÅÅÅh, nyppesoppa med min älsklingsvän, bättre kunde det inte bli! Vi drack det jämt när du var på besök, för kombinationen av dig och nyppesoppa fick mig att må så mycket bättre!! Jag saknar dig så jättemycket Evelina.. och jag saknar att dricka nyppe med dig!! Men jag vet inte riktigt om jag ångrar att jag någonsin berättade om cellgiftspruttarna...du kommer ju aldrig glömma det =).



MHVMD



2009-11-12 @ 10:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0