Sötegöte

Fick ett mail från mina sötegötar.

Hej!
Jag tog ett sött kort på killarna då sa Abbe:

- Det borde vi skicka till Eve.
- Varför då?
- Hon har ju dött sin Istvan ...

Så här kommer det!
kramkram från Abbe, Olle och Annicka


Finaste finaste killarna jag kommer träffa i HEEEELA mitt liv!

 

Abbe är dessutom geniet bakom tanken: Fåglar behöver ju inte dö, de är ju redan i himlen.

Tänk att jag är släkt med honom! Tänk att jag är hans moster! *STOLT SOM TUPPEN!*

På onsdag åker jag till Borås och då ska jag träffa alla mina sötungar!


Kommentarer
Postat av: Milla

Abbe var hos mig i helgen och undrade varför jag hade en hjärtaformad badrumsmatta. Vet inte, sa jag, kanske för jag tycker den är fin? Men Abbe visste varför och sa, det är nog för att jag är din älskling. Och så rätt han hade! Klart jag har en hjärtaformad badrumsmatta för att Abbe är min älskling....att jag inte tänkt på det tidigare!

2009-10-26 @ 18:36:47
Postat av: Erica

Haha, ibland är han väldigt rolig :)

2009-10-26 @ 19:26:45
Postat av: ruta

vilka sötisar!!!

2009-10-26 @ 19:54:01
Postat av: Sandra

Abbe är faktiskt en riktigt charmig pojke! Han kommer vara allas favvo jämt! Det är han, och bara han som kan påpeka hur gammal jag är och ändå få mig att le ett äkta leende!



"Ska vi leka du är jättegammal?" Det är våran lek det! "Sandra idag har jag inte tagit med mig mina Byggare Bob-saker, vi får faktiskt leka något annat". Gissa vad det blev, jo självklart "du är JÄTTEGAMMAL"

2009-10-26 @ 22:09:15
Postat av: Störstasystern

Den ömma modern måste också bidra med dagens Abbe:

- Jag gillar inte att bajsa. Jag tycker att det är mycket roligare att titta på film och leka.

- Jamen du vet - man måste bajsa.

- Fast ibland brukar jag prata med rumpan och säga: Sluta nu, jag vill titta på tv istället!

2009-10-27 @ 13:09:10
Postat av: Amanda

Heej eve! Å va kul att du avslöjade ditt läsande, nu kan jag läsa ditt liv på internet också:)Hur går de i gävle?du vet att de har varit tomt på gården i borås utan dig!! Jag har de jätte bra:) Förresten ska du kolla Lars Winnerbäck i Borås??

Måste bara skratta lite åt din systers komentar om din systerson: HAHA :)SÅSÖT!

Kan lägga till en kompentar från en treåring som lossades prata i telefon med sin pojkvän

- jag hatar dig, jag gör slut (slänger på luren)

-"jag" men varför säger du så?

-"hon" För att han ärdum och alltid gör slut med mig!



haha fantasin flödar i usa:)

2009-10-28 @ 02:48:17
URL: http://amandajohanssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0